wtorek, 4 grudnia 2018

GRAY SNAKE

plecak - HOUSE / buty - DeeZee









Zabudowa tarasu to jeden z ważnych elementów budowy domu, którzy chcą mieć własne oryginalne miejsce. Każdy, kto dysponuje przydomowym tarasem, prędzej czy później będzie chciał go zabudować lub chociaż zadaszyć. Nowoczesna, szklana zabudowa tarasu to doskonały sposób na wydzielenie cichej przestrzeni, w której można bezpiecznie przebywać podczas deszczu, wichury lub burzy. W upalne dni wewnątrz oszklonego tarasu równie miło spędza się czas, gdyż dzięki otwieranym oknom i dużym drzwiom, pomieszczenie się nie przegrzewa. Firma oferuje zabudowanie tarasu według naszego autorskiego projektu, współgrającego z elewacją Waszego domu.

13 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta sukienka/tunika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Nie lubię motywów zwierzęcych, ale ta sukienka wygląda naprawdę ładnie. Bardzo podobają mi się buty, widziałam podobne hurtowni butów Sosimply.pl. Chyba się na nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana sukienke masz genialna, ale ja uwielbiam Twoje buty <3 !!!! swietnie wygladasz ;)

    Angelika eM BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te Twoje botki, są cudowne! A sukieneczka prezentuje się rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje buty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, muszę przyznać, że początkowo miałam mieszane uczucia do tych wszystkich panterkowych i tym podobnych printów, jednak teraz im częściej je widzę, tym bardziej sama mam ochotę sobie coś takiego sprawić :) hehe
    Fantastycznie wyglądasz kochana, super sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialnie wyglądasz w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz ;*
    super sukienka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń