czwartek, 28 czerwca 2018

STRIPED SHORTS

spodenki - KLIK








15 komentarzy:

  1. Jakie Ty masz dłuuuuugie nogi. Szorty super to podkreślają. Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz, spodenki świetnie wyglądają w połączeniu z resztą stylizacji. Jednym słowem wyglądasz mega <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna koszula, bardzo podoba mi się ta wstawka na rękawkach, niesamowitego uroku jej dodają <3
    A szorty mam takie same, ale z granatowo-czerwonymi paskami <3

    klik :)
    mogę prosić o to samo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam podobne szorty;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjęcia! Super super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i kultowe szpilki w stylu retro. Piękna stylizacja. Szkoda, że kobiety już nie noszą takich szpilek tylko trampki. Możesz być wzorem stylu prawdziwej kobiecości.

    OdpowiedzUsuń
  7. szorty bardzo ładne, uwielbiam paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są te szorty, widzę je ostatnio na blogach. Fajne, eleganckie połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja! :) Bardzo mi się podoba :) Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam w odwiedziny do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Exceptional post but I was wondering if yoou could write a litte more on this topic?
    I'd be very thankful if you could elaborate a little bbit further.
    Thank you!

    OdpowiedzUsuń