czwartek, 8 listopada 2018

BOW SWEATER

sweter - KLIK / kolczyki - Apart 
















Donice z betonu architektoniczne urozmaicają ogród każdego domu. Tniezwykle efektowne rozwiązanie wykorzystywane do nasadzeń roślin. Donica z betonu architektonicznego to bardzo oryginalny sposób na prezentowanie roślin w pomieszczeniach, ale też w ogrodzie i na tarasie. VHCT oferuje estetyczne donice z betonu architektonicznego z system wkładów nawadniających. Donice w ich ofercie dostępne są w wielu rozmiarach, formach i wzorach. Ich rozwiązania wyróżniają się wysoką jakością i niebanalnym wyglądem. Gwarantują, ze wybierając donice z betonu architektonicznego od VHCT stworzycie perfekcyjne aranżacje z użyciem roślin.

17 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Bardzo podoba mi się kolor tego swetra i wygląda na bardzo miły i ciepły!! Mimo wszystko wygrywają rajstopy! Dodają mega uroku! Pięknie :)! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest ten sweterek, sama się nad nim zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialna stylizacja! Bardzo podoba mi się to połączenie :) I ten sweterek jest cudowny <3


    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaa! Cudny ten swetrzak ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz przuroczo <3
    świetne rajtuzy
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten sweterek jest cudowny! Bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny jest ten sweterek! I bardzo podobają mi się Twoje rajstopki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny sweter :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice look with the leather skirt!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sesja :) Sweter też super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba :)Ta mini w szczególności <3

    OdpowiedzUsuń