wtorek, 11 grudnia 2018

PEARLS SWEATER

sweter - KLIK / płaszcz, czapka - MOHITO

Mam dla Was rabat w SheIn 15%, ważny do 1.01.2019
Kod: drip15
Zapraszam! :)














Mikroskop stereoskopowy - wśród urządzeń serwisowych nie może zabraknąć sprzętu umożliwiającego obserwację w powiększeniu. W Diolut zamówicie mikroskop stereoskopowy i wszelkiego rodzaju mikroskopy cyfrowe, również z kamerą. Dostępne u nich urządzenia powiększające są stosowane przez elektroników, którzy nierzadko muszą pracować na elementach niewidzialnych nieuzbrojonym okiem. Mikroskop USB oraz mikroskop cyfrowy o zaawansowanych formułach są coraz częściej spotykane w warsztatach i stanowią ich stałe wyposażenie. Zapraszamy do przeglądnięcia, jakie mikroskopy są sprzedawane przez ich sklep.

19 komentarzy:

  1. Super wyglądasz. Te perełki na swetrze są rzeczywiście urocze i to bardzo :) Moją uwagę przykuły również buty, świetne. Widziałam podobne w hurtowni obuwia damskiego Sosimply.pl i chyba niedługo je kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jestem oczarowana Twoim zestawem, wszystko mi się podoba. Po pierwsze, od bardzo dawna chodzą już za mną właśnie takie spodnie/ getry, chociaż ja bym wolała bardziej 'skórzane'. I ten Twój płaszczyk - cudo :)
    Dla mnie rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz , extra zestaw <3
    https://xthy.blogspot.com/2018/12/shirt-leopard.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny look !
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. what an amazing post dear, like it :)
    xoxo,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie podobają mi się takie buciki ze wstążeczkami :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz w tej stylizacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buciki są mega słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny masz ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny płaszcz! ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk, idealnie współgra z pozostałymi częściami garderoby :) Dostrzegamy tu dobre poczucie smaku. Zachęcamy również do odwiedzenia naszego Portalu o Modzie https://modanatak.pl.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja :) Wygląda bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :) Buty są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń