wtorek, 22 stycznia 2019

SHIRT WITH TASSELS

koszula - KLIK









Mała architektura miejska to spojrzenie na nowoczesne meble miejskie! Jest to nadanie geometrycznych kształtów. Ubierają zwyczajną ławkę miejską z możliwością podświetlenia, podłączenia do Wi-Fi i umieszczenia w niej gniazdka do ładowania telefonu. Są to bardzo nowoczesne ławki mające czujnik temperatury i wilgotności, czujnik ciśnienia atmosferycznego. Pasjonują się od lat, dlatego mają doświadczenie w projektowaniu ławek. Mają nowoczesne spojrzenie na elementy małej architektury, co wyróżnia ich wśród innych tego typu firm na rynku. Można skontaktować się z nimi przez e-mail oraz telefon :)

15 komentarzy:

  1. Świetna jest ta koszula, na Shein też mam już kilka na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna koszula. Bardzo podoba mi się jej kolor i te zdobienia. Nie potrzebne są do niej żadne dodatki. Podobną ma w swojej ofercie hurtownia odzieży pojedyncze sztuki Sosimply.pl. Zastanawiałam się nad jej zakupem bo jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna koszula, ale nadal 'kocha się' w Twoich botkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna koszula, wyglądasz kochana wspaniale! :D Bardzo fajna stylizacja, jak zwykle wyglądasz genialnie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie kochana.
    Klaudia z modnenewsy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna ta koszula! Bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię ten kolor. Bardzo podoba mi się ta koszula. Świetne są te wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wygladasz <3
    super look
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń