wtorek, 25 lutego 2020

CHECKERED SKIRT

spódniczka - Medicine











6 komentarzy:

  1. Szyk i klasa sama w sobie ! :)
    Tylko bałam się na początku, że będzie trochę za nudno, a tu proszę, wyskakuje ten robak/mucha - super element hehehehe :)

    Zachwycam się kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie świetne połączenie, klasycznie a jednak z nutką świeżości
    Pozdrawiam, MAda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie znalazłaś tak ładnie kryjące ciemne rajstopy? te co ja znajduję to albo są strasznie grube i tylko na zimę, albo te cieniutkie, które wydają się półprzeźroczyste z bliska :( znalazłam już idealne cieliste skarpetki do balerinek i stopki do trampek, ale nie mam żadnych rajstop które bym lubiła nosić :(

    OdpowiedzUsuń