piątek, 27 lipca 2018

BLACK SKIRT

spódniczka - KLIK / buty - Tally Weijl















Zapewne każda z nas marzy o zaręczynach. Złote pierścionki zaręczynowe oferuje firma Staviori. Nic nie cieszy tak bardzo, jak biżuteria wykonana ze szlachetnego kruszcu, jakim jest złoto. Przygotowali dla nas złote pierścionki zaręczynowe o wysokich próbach, w tym o próbie 750, która oznacza unikatowe 18-karatowe złoto. Pierścionki zaręczynowe ze sklepu to niespotykane projekty, bez wątpienia zasługujące na uwagę. 
Ich misją jest wytwarzanie biżuterii, która będzie spektakularna i wysmakowana, a zarazem harmonijna i pełna elegancji. W nowej kolekcji pierścionków ukryli ekskluzywne ozdoby, imponujące starannością wykonania, jak również doborem pierwszorzędnych materiałów, wśród których dominuje złoto. 

24 komentarze:

  1. Podoba mi się Twoje połączenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja, ale nogi to masz mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, zapraszam do mnie :)
    https://beautybyoliv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru! xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. kliknięte
    świetnie wyglądasz :3
    spódniczka superowa ^^
    zapraszam ♥
    nasurka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko w tej stylizacji, świetna spódniczka $15.00;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna sesja, zazdroszczę sukienki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty są śliczne :) ja zdecydowanie wolę sukienki niż spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna jest ta spódniczka :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo seksy spódniczka, no i te nogi!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się buty :)
    Jeśli chodzi o zaręczyny, to ja już jestem i po zaręczynach i po ślubie, mój pierścionek zaręczynowy jest srebrny, bo złota nie mogę, ale jakbym mogła, to chyba również bym się nie zdecydowała na złoto, po mimo tego, że bardzo mi się podobają. Niestety, złoto na mojej dłoni bardzo źle wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia i bardzo ładna stylizacja! Super spódniczka :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz, świetna spódniczka! ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz:) tak mega kobieco :) Może wspólna obserwacja?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty - jak moja kobieta je zobaczy to wiem na co wydam pieniądze. To jest jej styl w 100% :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    https://zuzove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń