czwartek, 19 lipca 2018

MAGISTER DIETETYK

Witam!

Dzisiaj troszkę o mnie, o mojej edukacji. Co za radość! W poniedziałek zostałam magistrem pedagogiki zdrowia z psychodietetyką :) Było to stresujące przeżycie, ale dałam radę! 

Licencjat z dietetyki już za mną, jeśli ktoś z Was boryka się z jakimiś problemami żywieniowymi lub po prostu miałby ochotę zadać mi jakieś pytanie, chętnie pomogę i odpowiem, zapraszam! :)

Czy chcielibyście od czasu do czasu wpis na blogu na temat zdrowego odżywiania? 




Szukacie prezentu dla dzieci na jakąś okazję? Kolczyki dla dzieci są wyjątkową pamiątką, która zostanie w pamięci. Angel-srebro.pl oferuje szeroki asortyment kolczyków. 
Czy można wyrazić miłość do dziecka za pomocą biżuterii? Biżuteria dla dzieci to rozległy dział, w którym zawierają się najlepiej wyselekcjonowane, drobiazgowo dopracowane ozdoby. Prowadzą sprzedaż kolczyków dedykowanym najmłodszym. Oferta zawiera srebrne kolczyki z błyszczącymi cyrkoniami, ale nie tylko. Stworzyli kolczyki dla dziewczynki zapinane na sztyfcie, przekładane wiszące i z zapięciem na kole. Oferują atrakcyjne ceny idące w parze z precyzyjnym wykonaniem. Zapraszam!

8 komentarzy:

  1. Thank you for sharing
    Wow, this is lovely
    New post
    https://www.melodyjacob.com/2018/07/what-materials-are-used-for-veneers.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje ;) też pamiętam jak się stresowałam na swojej obronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję obrony pracy magisterskiej, wierzę w to, że będziesz fantastycznym dietetykiem. Muszę przyznać, że w osiągnięciu wymarzonej wagi bardzo pomogła mi wykwalifikowana Pani dietetyk, która opracowała dla mnie smaczny jadłospis odchudzający trafiający w moje gusta. Bardzo mile wspominam nasze regularne konsultacje online, które zmotywowały mnie do walki o samą siebie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje! - Pani magister dietetyki :)

    OdpowiedzUsuń