czwartek, 17 maja 2012

"Radość życia"

  "Radość życia" to kolejna moja ulubiona książka :) To niezwykle inspirujący zbiór wykładów Buscaglii dla każdego, kto chce zrozumieć sens życia i miłości. Prawdy zawarte w tej książce przypominają nam o tym, jak ważne jest pragnienie szczęścia i szczerość wobec siebie, zaufanie i bliskość w związku. Ta książka to szczere przesłanie miłości i nadziei. 


"Wierzę, że mamy wpływ na nasz los. Wierzę, że możemy być tym, kim chcemy. Człowiek zawsze może się zatrzymać i powiedzieć: - Nie, nie będę tego robić. Nie będę się więcej tak zachowywać. Jestem samotny, potrzebuję innych ludzi. Być może muszę zmienić swoje zachowanie. A potem - z własnej woli - może to postanowienie wprowadzić w czyn. Spróbujcie sami!". 
Leo F. Buscaglia, z rozdziału "O stawaniu się sobą" 


Leo F. Buscaglia - charyzmatyczny pisarz i wykładowca University of Southern California, na którego wykłady przychodziły tłumy, by posłuchać, jak w prosty sposób mówił o miłości i przyjaźni, o ludzkich słabościach i możliwościach. 





Gorąco polecam!

A także zapraszam do KONKURSU Z NAGRODĄ --> klik 



1 komentarz:

  1. Siemka. Natrafiłam na twojego bloga na fbl. Wstawiłaś na swoim profilu linka a ja na twój komentarz gdzies natrafiłam :)
    W każdym razie fajny blog i zapraszam do mnie. Mam 14 lat i pisze o pierdołach xd Kosmetyki, moda i uroda. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń